Serviciile medicale, medicii de familie și medicii specialiști sunt de acum la doar un click distanță. Siguranță în confortul casei tale, fără vizite la cabinet și fără expunere la viruși.

Zona de vest a României punctează reușite după reușite. Dacă la capitolul vindecări împotriva COVID 19 Timișul a ocupat mult timp primul loc, în aceste zile a apărut încă o veste îmbucurătoare: Clinicile Medici’s Timișoara lansează reprezentanța Telemediq și deschid clinica digitală ”Medici’s Online”, cu acces la platforma de monitorizare și servicii medicale la distanță pentru pacienții cu probleme cardiace, respiratorii, diabet sau obezitate. De asemenea pacienții vor avea acces, în timp real, la medicii de familie și la medici specialiști, în peste 30 de specialități medicale, pentru orice tip de afecțiune.

Proiectul clinicii digitale ”Medici’s Online”, vine în sprijinul pacienților, în condițiile izolării la domiciliu, ajutându-i să își acceseze medicul chiar din confortul fotoliului de acasă, pentru consiliere medicală de specialitate. Nivelul de accesare a clinicii virtuale Medici’s Online, poate fi de la simplu la complex, de la un simplu contact de video-call cu un medic specialist (din orice specialitate), până la monitorizare continuă (cardiologică, respiratorie, a diabetului zaharat sau obezității). Serviciile se adresează, în special (dar nu numai), pacienților din județele Timiș, Arad, Bihor, Hunedoara, Caraș-Severin și Mehedinți pentru care Medici’s a cumpărat drepturile de franciză.

Medici’s pune platforma la dispoziție atât pacienților proprii cât și a oricărei alte clinici, cabinet și medic de pe zona de vest, precum și a pacienților acestora. Pentru informații suplimentare, pacienții, medicii și clinicile pot contacta Medici’s pe office@medicis.ro

CONSULTAȚII ONLINE (NIVEL 1)
Programează un video-meeting cu medicul tău de familie sau cu medicul specialist.

Pacienții au posibilitatea de a se programa pe aplicația mobilă de programări online MEDICI’S (download de pe AppStore sau de pe GooglePlay), își aleg medicul și specialitatea, iar la tipul serviciului aleg ”CONSILIERE ONLINE”. La ora stabilită, medicul intră în contact video cu pacientul, prin telefon, tabletă sau calculator. Pot fi transferate documente medicale la distanță (rețete, investigații, scrisori medicale), în ambele direcții (medic-pacient), iar întreaga discuție, împreună cu recomandările medicului, este înregistrată în sistemul electronic icMed.

Consilierea online poate rezolva unele probleme medicale simple, prelungirea prescripțiilor medicale pentru tratamente cronice sau triajul pacienților. Pentru probleme complexe care necesită investigații și analize de laborator, pacientul va primi recomandarea de a veni în clinică, fără a mai plăti încă odată consultația ci doar investigațiile suplimentare. În toate cazurile care nu constituie o urgență, o stare acută sau acutizată, invitația de a veni în clinică se va temporiza, până după încheierea stării de urgență (pandemiei), pacientul putând rămâne în contact cu medicul său în toată această perioadă. Serviciile de consultații online se oferă cu titlu gratuit tuturor abonaților clinicilor Medici’s și a pacienților înscriși la un medic de familie din Medici’s.

Sprijin în criză: Datorită problemelor create de epidemia de Covid-19, pe întreaga durată a lunii aprilie, consultațiile online vor fi oferite cu titlu GRATUIT către toți locuitorii din Timiș, fiind susținute 100% de către Clinicile Medici’s și de către personalul medical al clinicilor.

GHID PRACTIC: CUM SE ACCESEAZĂ O CONSULTAȚIE ONLINE?

(1) Downloadează de pe AppStore sau GooglePlay, pe telefon sau tabletă, aplicația de programări online, MEDICI’S și aplicația de video-meeting ZOOM (ambele sunt gratuite);
(2) Pe aplicația Medici’s de programări online, alege un medic și stabilește o programare, alegând la servicii ”Consultație online”;
(3) Înainte de ora stabilită vei primi pe email, whatsapp sau SMS un link si (separat) un cod de conectare. Înainte de ora stabilită asigură-te că lumina din cameră este la un nivel foarte bun, că este liniște și că ai la îndemână eventuale informații medicale (buletine de analize etc). La ora stabilită fă click pe link-ul de conectare și intră în direct cu medicul tău, pentru un timp definit (20 de minute), la fel ca la o consultație din clinică, după care medicul va intra în direct cu următorul pacient.
(4) După închiderea sesiunii de CONSULTAȚIE ONLINE, în maximum 24 de ore, medicul va transmite pacientului, pe email, securizat, documentele medicale și recomandările aferente consultației online.

MONITORIZARE ONLINE (NIVEL 2)
Monitorizare permanentă pentru pacienții cronici cu afecțiuni cardiace, respiratorii, cu diabet zaharat sau obezitate, fără vizite periodice în clinică.

Prin platforma medicală Telemediq, pacienții care își achiziționează ”mobile device”-uri (exemplu: ecg, spirometru, tensiometru, glucometru, pulsoximetru, cântar), pot fi monitorizați permanent, zilnic, direct de acasă, indiferent dacă locuința lor este într-un mare oraș sau într-un cătun izolat. Singurele condiții pentru ca pacientul să intre în monitorizare este ca acesta să aibă un Smartphone și o conexiune la internet.

Costul de achiziție a unui astfel de dispozitiv medical mobil este extrem de accesibil, mult sub prețul unui telefon mobil performant, iar utilizarea acestor dispozitive este simplă. Înregistrările făcute de către pacient se transmit direct, online, pe platforma Telemediq și sunt interpretate periodic (lunar sau săptămânal) de către medicii clinicii. În situația unor valori de alertă, medicul și clinica vor primi atenționări prompte. Acest serviciu se adresează, în special la două categorii de persoane. În primul rând pacienților cu probleme cronice, cardiace, respiratorii, diabet zaharat sau obezitate, pentru monitorizarea permanentă a bolii lor cronice și evitarea unor complicații sau situații de urgentă, economisind timp și bani, abonamentul lunar fiind mult mai ieftin decât o vizită la cabinetul privat.

În al doilea rând, serviciul se adresează persoanelor cu o viață hiperactivă, educate și responsabile, în special profesioniștilor din zona executivă, din corporații, din business și din zonă profesională, care doresc să își monitorizeze periodic starea de sănătate, generându-și proiecții grafice a stării de sănătate pe săptămâni / luni de zile.

GHID PRACTIC: CUM SE POATE ACCESA UN ABONAMENT DE MONITORIZARE LA DISTANȚĂ?

Pacienții cu probleme cardiace, respiratorii, diabet zaharat sau obezitate, precum și persoanele cu un stil de viață hiperactivă, în special din zona profesională și executivă, din corporații și din business, pot contacta Medici’s pe email la office@medicis.ro urmând a fi contactate de un consilier de sănătate Medici’s.

ACCES ONLINE ASISTAT LA PROFESIONIȘTI DIN STRĂINĂTATE (NIVEL 3)

Un alt serviciu de clinică digitală este accesul asistat, prin medicul curant din Medici’s, la apreciați medici sau clinici din străinătate: Heidelberg/Mannheim, Wurzburg, Lyon etc. Serviciul se adresează pacienților cu probleme speciale de sănătate, în special în stadiul de evaluare preoperatorie, pentru intervenții oncologice, neuro-chirurgicale, chirurgicale, cardiologice, pediatrice etc. Transferul de documente se realizează online, securizat, iar investigațiile, în timp real, se fac asistate de medicul curant local. Pacientul poate fi pregătit cât mai complet pentru intervenția chirurgicală din străinătate, fără a mai face un drum suplimentar, premergător intervenției, cu consum de timp și bani mult mai mare.

GHID PRACTIC: CUM SE POATE PROGRAMA UN VIDEO-MEETING LA UN PROFESIONIST DIN STĂINĂTATE?

Pacienții cu probleme medicale speciale, care se pregătesc pentru o intervenție medicală în străinătate (oncologică, neuro-chirurgicală, chirurgicală, cardiologică, pediatrică etc) pot contacta Medici’s pe email la office@medicis.ro urmând a fi contactați, în scurt timp, de un consilier de sănătate Medici’s.

Telemedicina este o soluție simplă, non-geografică, oferind oricărei persoane acces la unele servicii medicale de calitate, rezolvând o sumă de probleme, reducând costurile și oferind medicilor o platformă rapidă și eficientă de comunicare cu pacienții sau între ei, fără limite geografice și fără costuri suplimentare de bani și timp.